About Me

Hey
Startar blogga lite smått - bara för att jag kan. Jag är 21 år, bor med min sambo i en lägenhet lite utanför stan, ett mysterium vilken stad det är .. Jag älskar musik och film. Just nu lyssnar jag mycket på Story Of The Year - riktigt grymt band - men lyssnar på mycket annat också; är väl lite av en allätare när det kommer till musik, det beror också på vad man är på för humör.. När det kommer till film är jag öppen för alla kategorier men kollar mest på action, äventyr och fantasy - händer även att jag ser en och annan skräckfilm. Tv då - när jag väl kollar blir det 6:an som oftast står på (Family Guy är en av favoriterna)..
 
Jag har väldigt mycket fritid och kan därför ägna mig åt det som jag verkligen tycker om att göra; som att fotografera till exempel. Har en Nikon D40 med två objectiv till - läs mer om det under kategorin "photography" uppe i menyn.. Gillar även att sitta och redigera bilder i photoshop och se vad man kan skapa för kul effekter och liknande. Mer än fotandet har jag inte så många fritidsaktiviteter jag underhåller mig med. Jag har spelat pingis i ca. 10 år, men la det åt sidan för ungefär 3 år sedan då jag flyttade till en ny stad för att bo tillsammans med min pojkvän som jag flyttade ihop med hösten 2010.
 
Hmm..vad mer?
Jag tycker om djur - jag och min pojkvän har en Rysk Vintervit Dvärghamster vid namn Phoenix som nu är 1,5 år gammal, (Född 11-11-11), han är världens mysigaste lilla filur.
 
Jag gillar även att resa - har varit på Mallorca, Menorca, i Danmark och Finland. Var mycket i Danmark och tävlade när jag spelade pingis - riktigt kul hade vi. Fick jag välja några resmål skulle jag vilja åka till London, Australien, New York och Paris. I sommar planerar vi att åka till Göteborg och Stockholm - eventuellt även Köpenhamn men vi får se, det är ju ett tag kvar till semestern.
 
Kommer inte på något mer bra att skriva just nu..men har jag missat något du vill veta eller om du har någon fråga - skicka iväg en kommentar så svarar jag så snart jag kan.
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eighteen.blogg.se

The Blog About Me

RSS 2.0