Latmask

Vaknade för en halvtimme sen - latmask! Fast idag ska jag inte göra något speciellt så jag FÅR faktiskt lata mig. Mohaha! Kanske spelar lite Sims 3 sen..Vart lite sugen på det.
 
Igår var jag och Krille och tittade på maj-tåget med alla motorcyklar - massor med folk! Trist att bilarna kom när vi gick iväg för att äta, men så är det ju alltid, haha - typiskt. Aja, jag fick lite bilder i alla fall, vill ni se kan ni gå in på min fotoblogg: www.mikkizfoto.bloggplatsen.se!

När vi hade käkat åkte vi hem igen, lagade god mat, och sedan såg vi på film. Vi började kolla lite på Humorgalan, men vi såg inte klart hela.. Tycker det blev en lyckad dag i alla fall.
 
Skriver mer i kväll..
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eighteen.blogg.se

The Blog About Me

RSS 2.0