Chillar

Sitter här i soffan och chillar - roligt ord det där.. chillar ..
Har benen i Krilles knä medan jag skriver och han spelar NBA 2K13 på x-boxet. Skönt att bara ta det lungt idag. Har faktiskt inte gjort mycket annat idag än suttit vid datorn, men det gör inget, man får lata sig ibland! Krille överraskade mig med ett stort glas banan och vanilj smoothie nu på kvällen - gulligt!
 
På tal om NBA - det är play-offs nu och mitt favoritlag New York Knicks kör mot Boston Celtics, dom kör bäst av 7 matcher och tills idag stog det 3-0 i matcher. Men idag vann Celtics så nu står det 3-1 och det finns en risk att e faktiskt kommer igen. Men jag ger inte upp om Knicks SÅ lätt - än är det inte över, de behöver bara vinna en till match för att gå vidare. Krilles favoritlag Miami Heat vann sin 4:e match i rad mot Milwaukee Bucks så de gick vidare till nästa etapp i tävlingen.
Skulle vara najs att gå på en NBA match någon gång..det är väl bara att börja spara pengar nu då!
GO KNICKS!

Nu tänker jag fortsätta kolla på när Krille spelar, kanske kolla lite på TV och sen krypa ner i sängen. 
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eighteen.blogg.se

The Blog About Me

RSS 2.0